Sajtóközlemények
Legfrissebb
SZOMBATON TETŐZIK A HŐSÉG – MEGHOSSZABBÍTJA A II. FOKÚ RIASZTÁST AZ ORSZÁGOS TISZTIFŐORVOS

CSAK OTT, ODA ÉS AKKOR VILÁGÍTSUNK, AHOL ÉS AMIKOR SZÜKSÉGES

MÉG TÖBB NAPON ÁT TART A HŐSÉG, AZ ÉJSZAKÁK SEM HOZNAK ENYHÜLÉST

NEMDOHÁNYZÓK VÉDELME: ÁTLAGOSAN KÉT-HÁROM KIFOGÁS JUT EZER ELLENŐRZÉSRE

GOP-1.1.1-11-2012-0006 „PIACORIENTÁLT KUTATÁS-FEJLESZTÉS A BIOSPIRÁL-2006 KFT-NÉL” CÍMŰ PÁLYÁZAT CÉLJÁRÓL, MEGKEZDÉSÉRŐL

VIRÁGZÁS ELŐTT A PARLAGFŰ | INDUL A PARLAGFŰ POLLEN RIASZTÁSI RENDSZER

„A VÍZÉ LESZ A KORONA” – SIKERREL ZÁRULT AZ ORSZÁGOS HAPPY-HÉT

III. FOKÚ HŐSÉGRIADÓ: MEGHOSSZABBÍTVA!

NÉGY JÓ TANÁCS IDŐSEKNEK A HŐSÉGHULLÁMOK IDEJÉRE

MIRE FIGYELJÜNK GYÓGYSZEREINK ESETÉBEN A NAGY MELEGBEN?

TARTÓS HŐHULLÁM SZOMBATTÓL – III. FOKÚ RIASZTÁST RENDEL EL AZ ORSZÁGOS TISZTIFŐORVOS

ITT A VAKÁCIÓ! HOGYAN KERÜLHETŐK EL A LEGGYAKORIBB FERTŐZÉSEK ÉS A GYERMEKBALESETEK?

II. FOKÚ HŐSÉGRIASZTÁS: CSÜTÖRTÖKIG TART A KÁNIKULA!

TERÜLETI ELLÁTÁSI KÖTELEZETTSÉG: NEM LESZ LEFEDETLEN TÉRSÉG AZ ORSZÁGBAN

KÖZEL SZÁZ ÉVE A CSALÁDOK ÉS A LAKOSSÁG EGÉSZSÉGÉÉRT - VÉDŐNŐK NAPJA 2012.

SZÚNYOG- ÉS KULLANCSRIASZTÓ SZEREK: CSAK AZ ORSZÁGOS TISZTIFŐORVOSI HIVATAL ENGEDÉLYÉVEL!

MÍNUSZ 80 MILLIÁRD - KISZÁMOLTUK: A DOHÁNYZÁS TÁRSADALMI TERHEI MAGYARORSZÁGON

„LYUKAK A VÉDŐHÁLÓN” - A GYERMEKBÁNTALMAZÁS MEGELŐZHETŐ!

KÖZÖS MUNKA A NEMDOHÁNYZÓK VÉDELMÉBEN ÉS A DOHÁNYZÁS VISSZASZORÍTÁSÁRA

JÓL-LÉT ÉS EGÉSZ-SÉG KAMASZKORBAN

SAJTÓKÖZLEMÉNYEK

Szonda Ipsos - Média- Vélemény- és Piackutató Intézet
Részletes leirás:
Az 1990-ben alapított Szonda Ipsos Média-, Vélemény- és Piackutató Intézet a magyar gazdasági és társadalmi kutatási iparág meghatározó szereplője, teljes körű piac-, reklám-, közvélemény-, egészség- és médiakutatási szolgáltatást nyújt ügyfelei számára. Egyszerre hazai és nemzetközi kutatóintézet. A menedzsment magyar, de szolgáltatásaink, módszereink nemzetköziek, kapcsolódnak az Ipsos Csoport világszerte meghirdetett kutatási kínálatához.

A Szonda Ipsos 1998. óta rendelkezik minőségügyi tanúsítvánnyal. Média-, vélemény-, piac- és reklámkutatásainak állandó minőségét jelenleg az ISO 9001:2000 szabvány szerint tanúsított minőségirányítási rendszer szavatolja. Az Intézet alapítói Levendel Ádám és Sterk Péter szociológusok. Tizedmagukkal együtt a magyar empirikus társadalomkutatás bölcsőjének tekinthető Tömegkommunikációs Kutatóközpontból/Magyar Közvélemény-kutató Intézetből jöttek - valamennyien sok éves, évtizedes akadémiai társadalomkutatási tapasztalattal rendelkezve.

A Szonda Ipsos ebből a szellemi háttérből adódóan, indulásától kezdve meghatározó szerepet töltött be a piaci alapú média- és társadalomkutatások, ezen belül a politikai véleménykutatások területén. Az Intézet fejlődése jól követte az új magyar piacgazdaság fejlődését, változásait. A privatizáció előrehaladtával a magántulajdon egyre dominánsabbá vált Magyarországon, a hazai és nemzetközi vállalatok körében egyre nagyobb igény jelentkezett piackutatásokra. Ennek következtében már 1992-től kezdve a piackutatás vált egyre inkább meghatározóvá az Intézet kutatási portfóliójában - szemben a média által reflektorfénybe állított politikai közvélemény-kutatásokkal.

A Szonda Ipsos tulajdonosi szerkezete szerint 50,1% az Ipsos Csoport, 49,9% az Intézet menedzsmentjének a tulajdonában van. Intézetünk az Ipsos Csoport egyik első külföldi vállalata volt. Az eltelt bő másfél évtizedben az Ipsos a világ egyik meghatározó piackutatási csoportja lett, a survey alapú kutatásokban pedig világelső.

A Szonda Ipsos megalakulása óta - ügyfelei bizalmából adódóan - folyamatosan az egyik piacvezető kutatóintézet Magyarországon.

Kutatási területek

Kutatásaink során a piac-, a reklám-, az online-, a média-, a társadalomkutatás, a statisztika, valamint az ezekhez kapcsolódó tudományágak területén létező legújabb és szakmailag elismert módszereket, technikákat alkalmazzuk.

Standard kérdőíves interjúk személyes (PAPI, CAPI), telefonos (CATI) vagy postai megkérdezéssel, internetes kérdezés (CAWI), havi omnibusz kutatások országos reprezentatív mintán.

Cégünk úgy kvantitatív, mint kvalitatív módszerekkel, teljes körű szolgáltatást nyújt termelők, szolgáltatók, a média, a kommunikációs cégek, a közszféra és minden más megrendelő számára. Mindezt hat elsődleges kutatási szekciónk, a Piac-, a Média-, az Online-, a Vélemény- a Reklám- és az Egészségkutatási üzletág biztosítja. Az üzletágakon belül egyes kutatási területekre specializált csoportok működnek. A kutatási üzletágakat infrastrukturális részlegeink támogatják munkájukban. Ez utóbbiak az Adatfelvételi osztály, az Adatfelvétel-módszertani osztály, az Informatikai osztály, az Ellenőrzési csoport és a Gazdasági osztály.
Ország: Magyarország
Helység: Budapest
Irányitószám: 1095
Utca, házszám: Thaly Kálmán u. 39.
Telefon: 06 1 476-7600
weblapcím: www.szondaipsos.hu
Kapcsolattartó neve: Fehér Andrea
Kapcsolattartó e-mail címe: szonda@ipsos.com
Kapcsolattartó telefonszáma: 06 1 476-7600
 
(FP24) - Budapest - Súlyos vétségnek tekinti a felnőtt magyar lakosság a számítógépekről, a számítógépes hálózatokról, illetve magáról a világhálóról történő lopást – derül ki a Business Superbrand-díjas Szonda Ipsos 2009. május havi felméréséből. A kutatás érdekessége, hogy miközben a számítógépes visszaéléseknek ezt a módját komolyan elítélik a válaszadók, addig a szoftverek, operációs rendszerek illegális használatáról, valamint a zenék és filmek jogtalan letöltéséről nem nyilatkoztak különösebben negatívan.
bővebben
 
 
 
Onlinefootage.tv - Footage and stories for crossmedia

Footage and stories for crossmedia