Sajtóközlemények
Legfrissebb
SZOMBATON TETŐZIK A HŐSÉG – MEGHOSSZABBÍTJA A II. FOKÚ RIASZTÁST AZ ORSZÁGOS TISZTIFŐORVOS

CSAK OTT, ODA ÉS AKKOR VILÁGÍTSUNK, AHOL ÉS AMIKOR SZÜKSÉGES

MÉG TÖBB NAPON ÁT TART A HŐSÉG, AZ ÉJSZAKÁK SEM HOZNAK ENYHÜLÉST

NEMDOHÁNYZÓK VÉDELME: ÁTLAGOSAN KÉT-HÁROM KIFOGÁS JUT EZER ELLENŐRZÉSRE

GOP-1.1.1-11-2012-0006 „PIACORIENTÁLT KUTATÁS-FEJLESZTÉS A BIOSPIRÁL-2006 KFT-NÉL” CÍMŰ PÁLYÁZAT CÉLJÁRÓL, MEGKEZDÉSÉRŐL

VIRÁGZÁS ELŐTT A PARLAGFŰ | INDUL A PARLAGFŰ POLLEN RIASZTÁSI RENDSZER

„A VÍZÉ LESZ A KORONA” – SIKERREL ZÁRULT AZ ORSZÁGOS HAPPY-HÉT

III. FOKÚ HŐSÉGRIADÓ: MEGHOSSZABBÍTVA!

NÉGY JÓ TANÁCS IDŐSEKNEK A HŐSÉGHULLÁMOK IDEJÉRE

MIRE FIGYELJÜNK GYÓGYSZEREINK ESETÉBEN A NAGY MELEGBEN?

TARTÓS HŐHULLÁM SZOMBATTÓL – III. FOKÚ RIASZTÁST RENDEL EL AZ ORSZÁGOS TISZTIFŐORVOS

ITT A VAKÁCIÓ! HOGYAN KERÜLHETŐK EL A LEGGYAKORIBB FERTŐZÉSEK ÉS A GYERMEKBALESETEK?

II. FOKÚ HŐSÉGRIASZTÁS: CSÜTÖRTÖKIG TART A KÁNIKULA!

TERÜLETI ELLÁTÁSI KÖTELEZETTSÉG: NEM LESZ LEFEDETLEN TÉRSÉG AZ ORSZÁGBAN

KÖZEL SZÁZ ÉVE A CSALÁDOK ÉS A LAKOSSÁG EGÉSZSÉGÉÉRT - VÉDŐNŐK NAPJA 2012.

SZÚNYOG- ÉS KULLANCSRIASZTÓ SZEREK: CSAK AZ ORSZÁGOS TISZTIFŐORVOSI HIVATAL ENGEDÉLYÉVEL!

MÍNUSZ 80 MILLIÁRD - KISZÁMOLTUK: A DOHÁNYZÁS TÁRSADALMI TERHEI MAGYARORSZÁGON

„LYUKAK A VÉDŐHÁLÓN” - A GYERMEKBÁNTALMAZÁS MEGELŐZHETŐ!

KÖZÖS MUNKA A NEMDOHÁNYZÓK VÉDELMÉBEN ÉS A DOHÁNYZÁS VISSZASZORÍTÁSÁRA

JÓL-LÉT ÉS EGÉSZ-SÉG KAMASZKORBAN

SAJTÓKÖZLEMÉNYEK

Magyar Bormarketing Kht.
Részletes leirás:
Magyar Bormarketing Kht. 2005 májusában alakult azzal a céllal, hogy egy szakmai szervezetbe tömörítse a hazai borászati ágazat szereplőit, és azok marketing és értékesítési tevékenységeihez kapcsolódó érdekeit képviselje, érvényesítse.

Küldetésünk, hogy központi szerepet töltsünk be a magyar borágazat marketing-menedzsment feladatainak meghatározásában és megvalósításában, valamint szaktudásunkkal és kreativitásunkkal tevékenyen hozzájáruljunk a magyar közösségi bormarketing fejlődéséhez. Kezdeményező szerepet kívánunk vállalni a magyar bor, mint közös márka megteremtésében, a külpiaci lehetőségek és szinergiák kiaknázásában, valamint az ágazat szereplői együttműködésének és összefogásának javításában, elősegítve ezáltal a magyar bor értékének, ismertségének és elismertségének növekedését.
Ország: Magyarország
Helység: Budapest
Irányitószám: 1053
Utca, házszám: Kálvin tér 4. IV/6.
Telefon: 06 1 266 4998
weblapcím: www.bormarketing.hu
Kapcsolattartó neve: Szabó Borbála, belpiaci programmenedzser
Kapcsolattartó e-mail címe: borbala.szabo@bormarketing.hu
Kapcsolattartó telefonszáma: 06 1 266 4998
2009-07-09 12:47:18 | Magyar Bormarketing Kht.
 
(FP24) - Budapest - Nagy sikernek könyvelhető el az első budapesti Fröccsünnep – a rendezvényen összesen 15 ezer kisfröccs fogyott el. A július 20-i ünnepen részt vevő kereskedők jövőre is szívesen részt vesznek a rendezvényen. A Magyar Bormarketing Kht. adatai szerint a világrekorder 500 literes kisfröccsel együtt összesen mintegy 15 ezer kisfröccsöt fogyasztott el a közönség.
bővebben
PR-ügynökség: ISSUES
 
 
 
Onlinefootage.tv - Footage and stories for crossmedia

Footage and stories for crossmedia