Sajtóközlemények
Legfrissebb
SZOMBATON TETŐZIK A HŐSÉG – MEGHOSSZABBÍTJA A II. FOKÚ RIASZTÁST AZ ORSZÁGOS TISZTIFŐORVOS

CSAK OTT, ODA ÉS AKKOR VILÁGÍTSUNK, AHOL ÉS AMIKOR SZÜKSÉGES

MÉG TÖBB NAPON ÁT TART A HŐSÉG, AZ ÉJSZAKÁK SEM HOZNAK ENYHÜLÉST

NEMDOHÁNYZÓK VÉDELME: ÁTLAGOSAN KÉT-HÁROM KIFOGÁS JUT EZER ELLENŐRZÉSRE

GOP-1.1.1-11-2012-0006 „PIACORIENTÁLT KUTATÁS-FEJLESZTÉS A BIOSPIRÁL-2006 KFT-NÉL” CÍMŰ PÁLYÁZAT CÉLJÁRÓL, MEGKEZDÉSÉRŐL

VIRÁGZÁS ELŐTT A PARLAGFŰ | INDUL A PARLAGFŰ POLLEN RIASZTÁSI RENDSZER

„A VÍZÉ LESZ A KORONA” – SIKERREL ZÁRULT AZ ORSZÁGOS HAPPY-HÉT

III. FOKÚ HŐSÉGRIADÓ: MEGHOSSZABBÍTVA!

NÉGY JÓ TANÁCS IDŐSEKNEK A HŐSÉGHULLÁMOK IDEJÉRE

MIRE FIGYELJÜNK GYÓGYSZEREINK ESETÉBEN A NAGY MELEGBEN?

TARTÓS HŐHULLÁM SZOMBATTÓL – III. FOKÚ RIASZTÁST RENDEL EL AZ ORSZÁGOS TISZTIFŐORVOS

ITT A VAKÁCIÓ! HOGYAN KERÜLHETŐK EL A LEGGYAKORIBB FERTŐZÉSEK ÉS A GYERMEKBALESETEK?

II. FOKÚ HŐSÉGRIASZTÁS: CSÜTÖRTÖKIG TART A KÁNIKULA!

TERÜLETI ELLÁTÁSI KÖTELEZETTSÉG: NEM LESZ LEFEDETLEN TÉRSÉG AZ ORSZÁGBAN

KÖZEL SZÁZ ÉVE A CSALÁDOK ÉS A LAKOSSÁG EGÉSZSÉGÉÉRT - VÉDŐNŐK NAPJA 2012.

SZÚNYOG- ÉS KULLANCSRIASZTÓ SZEREK: CSAK AZ ORSZÁGOS TISZTIFŐORVOSI HIVATAL ENGEDÉLYÉVEL!

MÍNUSZ 80 MILLIÁRD - KISZÁMOLTUK: A DOHÁNYZÁS TÁRSADALMI TERHEI MAGYARORSZÁGON

„LYUKAK A VÉDŐHÁLÓN” - A GYERMEKBÁNTALMAZÁS MEGELŐZHETŐ!

KÖZÖS MUNKA A NEMDOHÁNYZÓK VÉDELMÉBEN ÉS A DOHÁNYZÁS VISSZASZORÍTÁSÁRA

JÓL-LÉT ÉS EGÉSZ-SÉG KAMASZKORBAN

SAJTÓKÖZLEMÉNYEK

Sakkom Interaktív
Részletes leirás:
A KutatóCentrumról:

A KutatóCentrum célja, hogy az online piackutatás keretein belül magas színvonalú, megbízható kutatási eredményeket biztosítson ügyfelei számára, átfogó képet adva az internetes társadalom összetételéről, fogyasztási szokásairól és preferenciáiról.
A KutatóCentrum által használt modern, internetes technológiáknak köszönhetően a hagyományos kutatási módszerek többsége átültethető online környezetbe, így azok lebonyolításához és az eredmények kiértékeléséhez szükséges költségek és idő nagyságrendekkel csökkenthető. A több mint 300 000 főt számláló panelen túlmenően, a KutatóCentrum saját kutatási panellel is rendelkezik, amely közel 75 ezer tagot számlál. Mivel a kutatási panel tagjai kifejezetten azért regisztrálták magukat, hogy internetes kutatásokban vegyenek részt, az elvégzett kutatásoknál nagyobb a válaszadási arány, mint az általános célra felépített adatbázisok esetében. A KutatóCentrum kutatási területe a termékek és szolgáltatások elégedettség vizsgálatától kezdve a fogyasztói szokások kutatásán keresztül, a média- és internet használatig számos területet lefed, emellett készít reklám előteszteket és közvélemény-kutatásokat is.
A KutatóCentrum tagja a Piackutatók Magyarországi Szövetségének (PMSz), valamint a szintén piac- és közvélemény-kutató cégeket tömörítő ESOMAR-nak, emellett PPOS (Privacy Policy Online Services) minősítéssel is rendelkezik, ami biztosíték arra, hogy a szolgáltatás megfelel az érvényben lévő hatályos adatvédelmi jogszabályoknak.

A MASMI Hungary Piackutató Intézetről:

A céget 1999-ben alapította a MASMI Research Group. Azóta a MASMI Hungary sok száz piackutatási megbízásnak tett eleget. Munkatársai szakmai múltja, felkészültsége, valamint a MASMI-csoport tagjai által felépített korszerű kutatási eszközrendszer megteremtette annak az alapját, hogy teljes körű és magas színvonalú piackutatási szolgáltatást kínálhasson ügyfeleinek.
Partnerei között éppúgy megtalálhatóak az FMCG vállalatok, mint a nagybankok, a telekommunikációs vállalatok, az energiaszolgáltatók és az állami intézmények.
A cég képviselteti magát a piackutatási szakma legjelentősebb nemzetközi szervezetében, az ESOMAR-ban és tagja a Piackutatók Magyarországi Szövetségének.
Ország: Magyarország
Helység: Budapest
Irányitószám: 1139
Utca, házszám: Petneházy u. 52
Telefon: +36 1 237-0212
weblapcím: www.sakkom.hu
Kapcsolattartó neve: Kozarek Andrea
Kapcsolattartó e-mail címe: akozarek@sakkom.hu
Kapcsolattartó telefonszáma: +36 70-6291-887
2009-06-16 11:32:18 | Sakkom Interaktív
 
(FP24) - Budapest - Az internetező egyedülállók nemcsak többet chatelnek, de a közösségi oldalakon is aktívabbak – többek között ez derült ki a KutatóCentrum és a MASMI Hungary Piackutató Intézet közös felméréséből, mely a közösségi oldalak látogatóinak szokásai mellett azt is vizsgálta, mennyit chatelnek a magyar internetezők.
bővebben
 
 
 
Onlinefootage.tv - Footage and stories for crossmedia

Footage and stories for crossmedia