Sajtóközlemények
Legfrissebb
SZOMBATON TETŐZIK A HŐSÉG – MEGHOSSZABBÍTJA A II. FOKÚ RIASZTÁST AZ ORSZÁGOS TISZTIFŐORVOS

CSAK OTT, ODA ÉS AKKOR VILÁGÍTSUNK, AHOL ÉS AMIKOR SZÜKSÉGES

MÉG TÖBB NAPON ÁT TART A HŐSÉG, AZ ÉJSZAKÁK SEM HOZNAK ENYHÜLÉST

NEMDOHÁNYZÓK VÉDELME: ÁTLAGOSAN KÉT-HÁROM KIFOGÁS JUT EZER ELLENŐRZÉSRE

GOP-1.1.1-11-2012-0006 „PIACORIENTÁLT KUTATÁS-FEJLESZTÉS A BIOSPIRÁL-2006 KFT-NÉL” CÍMŰ PÁLYÁZAT CÉLJÁRÓL, MEGKEZDÉSÉRŐL

VIRÁGZÁS ELŐTT A PARLAGFŰ | INDUL A PARLAGFŰ POLLEN RIASZTÁSI RENDSZER

„A VÍZÉ LESZ A KORONA” – SIKERREL ZÁRULT AZ ORSZÁGOS HAPPY-HÉT

III. FOKÚ HŐSÉGRIADÓ: MEGHOSSZABBÍTVA!

NÉGY JÓ TANÁCS IDŐSEKNEK A HŐSÉGHULLÁMOK IDEJÉRE

MIRE FIGYELJÜNK GYÓGYSZEREINK ESETÉBEN A NAGY MELEGBEN?

TARTÓS HŐHULLÁM SZOMBATTÓL – III. FOKÚ RIASZTÁST RENDEL EL AZ ORSZÁGOS TISZTIFŐORVOS

ITT A VAKÁCIÓ! HOGYAN KERÜLHETŐK EL A LEGGYAKORIBB FERTŐZÉSEK ÉS A GYERMEKBALESETEK?

II. FOKÚ HŐSÉGRIASZTÁS: CSÜTÖRTÖKIG TART A KÁNIKULA!

TERÜLETI ELLÁTÁSI KÖTELEZETTSÉG: NEM LESZ LEFEDETLEN TÉRSÉG AZ ORSZÁGBAN

KÖZEL SZÁZ ÉVE A CSALÁDOK ÉS A LAKOSSÁG EGÉSZSÉGÉÉRT - VÉDŐNŐK NAPJA 2012.

SZÚNYOG- ÉS KULLANCSRIASZTÓ SZEREK: CSAK AZ ORSZÁGOS TISZTIFŐORVOSI HIVATAL ENGEDÉLYÉVEL!

MÍNUSZ 80 MILLIÁRD - KISZÁMOLTUK: A DOHÁNYZÁS TÁRSADALMI TERHEI MAGYARORSZÁGON

„LYUKAK A VÉDŐHÁLÓN” - A GYERMEKBÁNTALMAZÁS MEGELŐZHETŐ!

KÖZÖS MUNKA A NEMDOHÁNYZÓK VÉDELMÉBEN ÉS A DOHÁNYZÁS VISSZASZORÍTÁSÁRA

JÓL-LÉT ÉS EGÉSZ-SÉG KAMASZKORBAN
Feltöltés 4 lépésben!
SAJTÓKÖZLEMÉNY  FELTÖLTÉSE

15 EZER KISFRÖCCS FOGYOTT A FRÖCCSÜNNEPEN

A szöveg letölthető/kimásolható itt: szöveg

Készül a világ legnagyobb kisfröccse

Egy jó fröccs
(FP24) - Budapest - Nagy sikernek könyvelhető el az első budapesti Fröccsünnep – a rendezvényen összesen 15 ezer kisfröccs fogyott el. A július 20-i ünnepen részt vevő kereskedők jövőre is szívesen részt vesznek a rendezvényen. A Magyar Bormarketing Kht. adatai szerint a világrekorder 500 literes kisfröccsel együtt összesen mintegy 15 ezer kisfröccsöt fogyasztott el a közönség.
Örökre beírta magát a fröccs a nemzetközi rekordok könyvébe: sikerült ugyanis az a Guinness-rekordkísérlet, amelyet a budapesti Fröccsünnepen rendezett a Magyar Bormarketing Kht. június 20-án, a Városháza Parkban. A világ legnagyobb kisfröccse így hivatalosan is 500 literes.
A rekorder kisfröccs 250 liter neszmélyi rozéborból és 250 liter szódából készült. A fröccsöt a Guinness World Records Londonból a helyszínre érkezett képviselője, Bánfi Andrea hitelesítette, amikor a színpadon átnyújtotta Szabó Borbálának, belföldi programigazgatónknak az erről szóló tanúsítványt. A helyszínre látogatók előadásokat hallgathattak a jó fröccsborról, vagy a szóda történetéről, miközben a Paganza, a Folkfree, Szalonna és Bandája és a Maszkura és a Tücsökraj zenélt.
A Fröccsünnepen kiállító kereskedők adatai szerint standonként 150-200 liter bor fogyott el fröccs formájában a rendezvényen, amely a rossz idő ellenére sikeres volt. Ez azt jelenti, hogy a közönség által teljes egészében elfogyasztott világrekorder kisfröccsöt beleértve, mintegy 15 000 kisfröccs fogyott el a rendezvényen.
A kereskedők egyöntetűen sikernek könyvelték el a rendezvényt, és szívesen részt vesznek jövőre is egy ilyen eseményen. A visszajelzések alapján elmondható, hogy a kereskedők kiemelték a szép környezetet és a rossz idő ellenére kilátogató sok vendéget. A Borbolt, Borkápolna, Metro, Monarchia Matt International, Radovin, Sexardicum és Wine and Coffeehouse rendszeres pozitív visszajelzést kapott az árképzésre (egy deci bor macimált ára 100 forint volt), és az ennek ellenére kínált jó borminőségre, ami az esemény koncepciója volt. Sikernek tartotta a rendezvényt a játszóházat és természetbarát anyagokból készített játékokat bemutató Meska.hu csapata, és a WSET Nemzetközi Borakadémia is. A fröccsökhöz a szódavizet a MOSZI Országos Szikvíz Ipartestület biztosította.
Az Fröccsünnepről, a fröccs történelméről és fröccsfajtákról bővebben a www.egyjofroccs.hu oldalon lehet tájékozódni.
A sajtóközlemények tartalmáért nem a freepress.hu, hanem a közleményt kiadó cég/Pr-ügynökség vállal felelősséget.
Megosztás



KAPCSOLAT
Magyar Bormarketing Kht.
Budapest
Kálvin tér 4. IV/6.
Szabó Borbála, belpiaci programmenedzser email
06 1 266 4998
www.bormarketing.hu

Csatolt dokumentumok

 A KÖZLEMÉNY KIADÓJA
Magyar Bormarketing Kht. 2005 májusában alakult azzal a céllal, hogy egy szakmai szervezetbe tömörítse a hazai borászati ágazat szereplőit, és azok marketing és értékesítési tevékenységeihez kapcsolódó érdekeit képviselje, érvényesítse.

Küldetésünk, hogy központi szerepet töltsünk be a magyar borágazat marketing-menedzsment feladatainak meghatározásában és megvalósításában, valamint szaktudásunkkal és kreativitásunkkal tevékenyen hozzájáruljunk a magyar közösségi bormarketing fejlődéséhez. Kezdeményező szerepet kívánunk vállalni a magyar bor, mint közös márka megteremtésében, a külpiaci lehetőségek és szinergiák kiaknázásában, valamint az ágazat szereplői együttműködésének és összefogásának javításában, elősegítve ezáltal a magyar bor értékének, ismertségének és elismertségének növekedését. [...]

PR ügynökség
ISSUES
Budapest
Madách tér 7.
Lánci Melinda email
+36-1-317-4732
www.issues.hu

ISSUES:
Az ISSUES Management Tanácsadó Kft. 2003 decemberében alakult abból a felismerésből, hogy a Magyarországon még gyermekcipőben járó „issue management” módszerével hatékonyan tudja közvetíteni ügyfelei üzeneteit. Az ISSUES Kft. mára a magyarországi PR-ügynökségek egyik meghatározó és ismert szereplője. A hatéves cég kialakult és folyamatosan megújuló ügyfélkörében a multinacionális vállalatoktól a hazai középvállalatokig sokféle megrendelő megtalálható. Az ügynökség az elmúlt időszakban több közbeszerzési tenderen is sikeresen mérhette meg magát: magán-, állami és EU-s kommunikációs pályázatokat is meg tudott nyerni.

A társaság fennállása óta nyereségesen működik, annak ellenére, hogy ügyfeleinek igényeit felismerve több költséges fejlesztést is végrehajtott, teljes körű és automatizált médiafigyelő és médiaelemző szoftvert, valamint saját hírlevélküldő rendszert hozva létre. Az ügynöks [...]
 
 
Onlinefootage.tv - Footage and stories for crossmedia

Footage and stories for crossmedia